Servis

Úvod / Servis

Vaše spokojenost je naší nejvyšší prioritou – zvláště po zakoupení našich produktů. Náš servisní tým je zde, aby vám pomohl, pokud jde o životnost našich produktů.

Spolehlivě a rychle

Servis s maximální péčí.

Kvalita našich výrobků je hlavním přínosem pro naše zákazníky. Produkty WEH® nejen vyměníte, ale pošlete je našemu servisnímu týmu.

Výhody pro vás:
  Naši odborníci kontrolují a opravují vaše zařízení spolehlivým, rychlým a bezpečným způsobem.
  Přitom dodržujeme všechny národní a mezinárodní požadavky.
  Používáme výhradně originální náhradní díly.
  Provádíme výstupní kontroly zboží a vyhotovujeme zkušební protokol.
  Garantujeme maximální dostupnost a výkon našich produktů.
  S naší službou minimalizujete bezpečnostní rizika.
  Naši odborníci včas rozpoznávají hrozící škody.
  Naši servisní pracovníci mohou vyloučit zbytečné opravy a následné škody.
  Náklady na servis a údržbu jsou transparentní.

Ověřený proces

Postup při servisu.

Servis komponentů WEH se provádí tak, že zákazník pošle poškozený díl s popisem jeho poškození a identifikačním číslem SN (sériové číslo výrobku). Poškozený díl se odešle do firmy WEH, kde provedou kontrolu poškození a zpracují cenový návrh opravy. Tento návrh pošleme zákazníkovi k odsouhlasení a pokud ho zákazník odsouhlasí – objednáme opravu.

V případě, že máme náhradní „repasovaný“ díl skladem, ihned ho po odsouhlasení zákazníkem odešleme. V případě, že skladem „repasovaný“ díl nemáme, pracovníci firmy WEH nám sdělí možný termín dodání opravovaného dílu.

V případě, že zákazník cenu neodsouhlasí, informuje nás, zda mohou pracovníci firmy WEH neopravovaný díl vyhodit, nebo ho mají demontovaný zaslat zpět zákazníkovi.

Nenašli jste to, co jste hledali? Nebo máte dotaz k sortimentu? Neváhejte nás kontaktovat.