Servis
Úvod / Servis
Vaše spokojenost je naší nejvyšší prioritou – zvláště po zakoupení našich produktů. Náš servisní tým je zde, aby vám pomohl, pokud jde o životnost našich produktů.
Spolehlivě a rychle
Servis s maximální péčí.
Kvalita našich výrobků je hlavním přínosem pro naše zákazníky. Produkty WEH® nejen vyměníte, ale pošlete je našemu servisnímu týmu.
Výhody pro vás:
• Naši odborníci kontrolují a opravují vaše zařízení spolehlivým, rychlým a bezpečným způsobem.
• Přitom dodržujeme všechny národní a mezinárodní požadavky.
• Používáme výhradně originální náhradní díly.
• Provádíme výstupní kontroly zboží a vyhotovujeme zkušební protokol.
• Garantujeme maximální dostupnost a výkon našich produktů.
• S naší službou minimalizujete bezpečnostní rizika.
• Naši odborníci včas rozpoznávají hrozící škody.
• Naši servisní pracovníci mohou vyloučit zbytečné opravy a následné škody.
• Náklady na servis a údržbu jsou transparentní.
Ověřený proces
Postup při servisu.
Servis komponentů WEH se provádí tak, že zákazník pošle poškozený díl s popisem jeho poškození a identifikačním číslem SN (sériové číslo výrobku). Poškozený díl se odešle do firmy WEH, kde provedou kontrolu poškození a zpracují cenový návrh opravy. Tento návrh pošleme zákazníkovi k odsouhlasení a pokud ho zákazník odsouhlasí – objednáme opravu.
V případě, že máme náhradní „repasovaný“ díl skladem, ihned ho po odsouhlasení zákazníkem odešleme. V případě, že skladem „repasovaný“ díl nemáme, pracovníci firmy WEH nám sdělí možný termín dodání opravovaného dílu.
V případě, že zákazník cenu neodsouhlasí, informuje nás, zda mohou pracovníci firmy WEH neopravovaný díl vyhodit, nebo ho mají demontovaný zaslat zpět zákazníkovi.